11 January 2010

... (Tehran-Kolakchal) [2010-01-08]

-

6 comments:

  1. سلام
    دوباره تركوندي!!! فكر كنم هر ازگاهي اكس ميزني و اين عكس ها رو نمايش ميدي.
    بگذريم.
    از بين عكس ها اين عكس دلم رو سوزوند. دلم يك لحظه هوس كرد كه ايكاش منم اونجا بودم. قشنگ بود.
    راستي براي بقيه عكس هت هم يادداشت گذاشتم.

    ReplyDelete
  2. سلام دوباره پيمان عزيز
    آقا يك چيزي يادم اومد بهت بگم. چند روز قبل رفتم برج ميلاد. بالا منظورمه ها!! روز يكه رفتم هوا صاف بود و لذت بسيار بردم از ديدن تهران و دماوند. موقعيت يگانه اي براي عكاسيه و چمد نفر عكاس هم اون بالا بودند. اگه تونستي يك امتحاني بكن. شماره رزرو اينه 84361091-2
    اگه خواستي بري از تو سايت هاي مختلف روزي رو انتخاب كن(روزهاي فرد فقط) كه هواي تهران صاف و داراي باد باشه كه از صاف بودن هوا براي عكاسي استفاده كني. در ضمن لباس گرم و دستكش هم ببر كه اون بالا بسيار از پايين سرد تره و باد هاي شديدي هم مياد.
    حيفم اومد بهت نگم.

    ReplyDelete
  3. راستي من عكس از اون بالا گرفتم. اما حرفه اي نيست. مثل يادگاريه.

    ReplyDelete
  4. ghaabeliat kaartpostaal shodan daareh :o)
    khodet ham garazgaahi be commentaa ye sari bezn :-D
    mellat injaa baalbaal mizanan ;o)
    (Reza)

    ReplyDelete
  5. Agha ma eraadat be hame comment gozaaran darim.
    Mohtajim be comment haji.
    Payman

    ReplyDelete